lauantai 26. lokakuuta 2013

Kristiinankaupunki-visiitti ja uudet kengät x2

Tulin siis eilen vanhempieni luokse viikonlopuksi ja tänään aamusta lähdettiin Kristiinankaupunkiin ostaan mun veljelle ja isälle uusia kenkiä veljen häihin. Taka-ajatuksenahan tässä oli äitellä et se pääsee yhteen kenkäkauppaan, josta se on kuullu paljon kehuja yheltä tutultaan. Päädyttiin siis Kenkä Pihlajaan ja kyllä meinaan oli kenkiä! Siellä oli kaikki kengät koon mukaan omissa hyllyissään, joten oli helppo suunnistaa sinne oman koon kohdalle kattoon mitä kaikkee ois tarjolla.
 
Salakuva :P
 
Mä näin niin monet ihanat kengät siellä ja ei ollu todellakaan hinnalla pilatut, mutta kyllä se piti ajatella niin et mitä oikeesti tarviin. Mulla on monet syksy/kevät kengät, joissa on korkoo ja niitä tulee sit harvemmin vedettyä jalkaan kun lähtee kaupungille kierteleen, koska oon liian mukavuudenhalunen, että tien mun jalkojen huutavan kesken kaiken hoosiannaa. Etsin siis matalia kenkiä, joissa ei ole pitkää vartta, koska sellasia kyllä kaapista löytyy. Ensin mulla iski silmään yhet nilkkurit ja melkein olin niiden kanssa lähdössä kassalle, mutta löysinkin sitten melkein samantapaset kengät ja hiukan sirommat, jotka makso enää 28€. Kauheen pähkäilyn jälkeen et tarviinko oikeesti uudet kengät, päädyin siihen et kyl tarviin tälläset siistit matalat kengät, koska usein niissä tilanteissa kun tollaset vetäisin jalkaan niin on pakko vetää jokku kauheet kulahtaneet tennarit jalkaan kun haluis laittaa kuitenki jotain hiukan siistimpää päälle :)
 
 
Pussista paljastuu...

 
tälläset kengät :) Kuvan laatu on mitä paskin (anteeksi), mutta näillä mennään :) Mitäs tykkäätte?
 
Lähettiin kenkäostoksien jälkeen kahville ja sen jälkeen käymään tavaratalo Talaksessa. Siellä oli ihana sisustuspuoli <3
 
 
Oon ihan hulluna tollasiin kyltteihin ja sisustustarroihin. Musta se on aivan ihana idea, jonka oon nähny muutamassa blogissa ja tutuilla, että valkosessa sängynpäädyssä on sisustustarra-teksti. Ehkä sit mullakin on joskus valkonen sängynpääty ja sisustustarroja ku pääsee näistä yksiöistä muutettua ihan "oikeeseen" kotiin.
 
 
Äite toi mulle kolmet kengät kokeiltavaks, kun joltain tutultaan oli saanu. Kahdet oli liian isot, mutta noi oli sopivat ja tykkäsin tosi paljon :) Ja on kunnosta päätellen täysin käyttämättömät! Tolleen kuvassa ne näyttää kauheen miehekkäiltä (onko tää vaan mun silmissä :D), mut nää oli mun jalassa tänään siellä Kristiinassa ja sopi hyvin asuun ja oli niin mukavat jalassa <3
 
Sellasta pientä :) Huomenna takasin Treelle (odotan huomista ihan innolla, koska saan illalla hakee itelleni sellasen hyllyn mitä tuolla aikasemmassa postauksessa etsiskelin, ei siis tarvinnu kauaa etsiä, kun joku halusi kyseisestä hyllystä eroon, kyllä mulle kelpaa ;))
 
Mitä mieltä ootte uusista kengistä? :)
 
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti