maanantai 28. lokakuuta 2013

Persoonallinen kalenteri

Uskoisin, että kaikki ovat kuulleet tästä persoonallinen kalenteri-sivustosta, jossa voi siis suunnitella oman kalenterin kokoa, kansia ja sisältöä myöden. Heti kun ite kuulin tosta ekan kerran, olin heti et "minäkin haluuuuun<3"! Mä oon niitä ihmisiä jotka ei voi elää ilman kalenteria. Lisäks oon hyvin tarkka siitä millasen kalenterin ostan. Mulle ei siis kannata ostaa lahjaksi kalenteria, jos ei tiedä oikeesti millasen haluun. Kesällä tilasin oman kalenterin ja tilaus tuli ihan sika nopeesti!

Nappasin netistä tollasen konvehti-kuvan (tottakai :D) etukanteen ja takakanteen valitsin kollaasin mulle tärkeistä ihmisistä ja eläimistä, joten siksi en laita tähän kuvaa siitä.



Oisin laittanu kalenterin koko aukeamasta kuvan, mutta joku tossa ny tökkii, et se kääntää sen kuvan vintturatirallaa ja en saa käännettyä sitä millää... Mut tosiaan otin tonne aukeamalle noi pienet päivän treeni-palkit ja valkkasin takasivuille puolet sivuista muistiinpanoille ja puolet sudokuille <3 (Sudokut tuli tehtyä melkein paris viikos loppuun :( )

Tää on ihan unelma kalenteri mulle! Aion todellakin tilata jatkossakin tuolta oman kalenterini. Saa just sellasen kuin haluaa :)

Jos haluut suunnitella oman kalenterin, niin tästä pääset persoonnallisen kalenterin sivuille!


Tästä saa myös hyvä lahja jollekulle, ite tilattiin lahjakortti tonne mun äidille ja tykkäs kovasti :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti