perjantai 25. lokakuuta 2013

Meikkipussini sisältö

Mulla noita meikkipusseja on kaksin kappalein, mutta koska reissaan aika paljon viikonloppusin minne milloinkin niin koin isomman meikkipussini liian isoksi ja huomaamattani mulle on tullut pienempi meikkipussi jossa on vaan ne välttämättömimmän tuotteet. Esittelen siis ihan aluksi tän mun arkimeikkiin tarvittavat jutut. Osa noista on sellasia, mitä oon käyttäny kauan ja mitä en vaihtais mistään hinnasta.

Musta tuntuu, että kun oon valmistunut kosmetologiksi, niin mun kuuluisi käyttää vain niitä kosmetologeilla myytäviä ihonhoitotuotteita, koska mikään 5€ marketti ihonhoitotuote ei voi sisältää mitään oikeasti kosteuttavia ainesosia. Nyt kun on ollu pakko hiukan kattoo rahojen kulutuksensa perään niin tein äitini kautta Dermosilille kuitenkin tilauksen kasvoseerumista ja kasvovoiteesta.

 
Mullahan kuivuu kasvot ja varsinkin otsa aina mitä enemmän talveen mennään. Tarkotus oli käyttää näitä kumpaakin ennen meikkiä, mutta oon ainakin nyt aluksi pärjännyt ihan vaan tolla päivävoiteella. Muutaman kerran tota seerumiakin oon laittanu ja tuntuu tosi hyvältä tuotteelta :) Toi päivävoidehan oli tarkotettu kuivalle iholle. Muistan et mun oli tosi vaikee löytää sieltä kuvastosta päivävoide kuivalle iholle, koska suurimmassa osassa mitä ekaks kattelin sisälsikin erilaisia pähkinöitä. Oon pähkinöille allerginen ja vaikkei ruoka-allergian olekaan todistettu aiheuttavan allergiaa kosmetiikassa, niin niitä on siltä varmuuden vuoksi hyvä välttää. Oon kyl ollu tohon voiteeseen tosi tyytyväinen, sopii hyvin meikin alle, joten suosittelen :) Jos alkaa otsa kuivuun, kun pakkaset alkaa kiristyyn niin sitten siirryn yhteen toiseen paksumpaan voiteeseen mikä mulla tuolla on jemmassa :)
 
 
 
Ennen tota Lumenen CC-voiteen käyttöä käytin Maybellinen BB-voidetta, mutta ollessani Emotionilla työssäoppimassa, joku asiakas tuli kysymään onko noita tullut (oli muistaakseni tullut, mutta testereitä niistä ei ollut vielä tullut ja hän olisi niistä ensin halunnut kokeilla ennen kuin ostaisi), koska oli kuullut erään tuttunsa kehuvan tota maasta taivaisiin ja että on kuulemma parempi kuin juurikin tuo mitä itsekin käytin sillä hetkellä. Tietty heti kun ne testerit tuli liikkeeseen niin olin koklaamassa, koska itekin innostuin tosta. Ja oon ollu todella tyytyväinen tähänkin, ei naama enää kiillä niin kuin ton bb-voiteen kanssa ja paljon peittävämpi. Lumenelta mulla on myös käytössä toi silmämeikinpohjustaja, ihan ykkönen toikin.
 
 
Saara Sarvaksen blogia luettuani ja hänen kehuessaan tota FIT me!- aurinkopuuteria, oli mun heitettävä mun monta vuotta vanha aurinkopuuteri roskiin ja mentävä kattoon tota kauppaan. Sieltä se sitten tarttui mukaan pienen mallailun jälkeen. Body shopilta oon ostanu ton poskipunan joku 2 vuotta sitten. Oli nii herkullisen näkönen et se oli pakko sillon ostaa :D
 
 
Max Factorin ripsarit on jotain mitä en ikinä vaihtais mihinkään. Nää ei suttaa yläluomee, ei varise, ihan täydellisiä. Oon käyttäny varmaan kaikkia noiden ripsareita ja siirtyny aina tuuheuttavampaan. Mulla kun on tosi pitkät ripset mutta ohuet, joten pituuden sijasta haluun sinne tuuheutta. Ja tolla sitä tosiaan saa :D Kauhee pettymys kyl oli kun tuosta menin ostaan vedenkestävää versiota ja siinä olikin ihan erilainen harja (juurikin sellanen mikä yleensä sellasis ripsareis jotka tuo pituutta) ja ripset näytti ihan mitäänsanomattomilta. Menin sitä ihmetteleen yhelle myyjällekin Sokokselle ja hänkin asiaa ihmetteli. No, ei tiedä sitten mistä johtuu. Kulmakynänä mulla on kans Max Factorin kulmakynä, mitään muuta kulmakynää en ookaan kokeillu kuin tota yhtä ja samaa :D se on ehkä liian pehmee koostumukseltaan, mutta koska oon tykänny, eikä hintakaan mikään paha ole, niin mielelläni pysyn tässä tuotteessa.  Maybellinella on menossa nyt joku Big Eyes kamppis ja toi silmänrajauskynä on pyöriny aika monessakin blogissa. Kysäsin kuinka hyvin toi pysyy päivän mittään yheltä bloggaajalta, koska mulla ei ikinä pysy kissamaisis rajauksis se häntäpää koko päivää, vaan kuluu pois tai sitten rajaukset on yläluomella viivana. Tää bloggaaja suositteli tuotetta et pysyy kyllä koko päivän ja koska mulla ei ollut rajauskynää edellä mainittujen seikkojen takia, menin ja mallailin tätäkin tuotetta sokoksella hetken kämmenselkään, koitin lääppiä sitä kuinka et lähteekö suttaantumaan tai mitään, mutta ei, siinä se pysyi täysin siistinä. Pakkohan se sit oli ostaa. Oon tykänny vaikka tääkin tuote tekee sitä et hiukan menee viivaksi yläluomelle eikä kissarajaus ole enää illasta niin selkeä kuin sen tehdessäni, mutta ihan ok tuote silti :)
 
Sellanen meikkipussi mulla. Nyt pitää rientää asioille kaupungille.
 
Hyvät perjantait kaikille!
 
 

3 kommenttia:

  1. Kerranki jollain ei ole miljoonaa meikkiä esittelyssä! :):-)

    ♥: hetkikaunis.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. voisin itsekkin kokeilla tota lumenen cc-voidetta! kiva blogi:)

    http://oonaaino.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Miia: Kyllä noita meikkejä oikeestikin on tuhat :D ajattelin et joskus esittelen ne kaikki, mut parempi kun näin alkuun esittelen vaan ihan nää, mitä tulee oikeesti käytettyä päivittäin :D

    Oona: Itselläni on kuiva sekaiho, ja toi cc-voide on ollut mulle hyvä, mutta sitten taas kaverille jolla on suht normaali iho, niin hänelle se taas ei ollut hyvä. Kannattaa siis pyytää esim. sokokselta jos voisivat laittaa johonkin pieneen purkkiin sulle yhen käyttökerran verran sitä voidetta niin ei tule turhaan ostettua jos ei sovikaan :) Näin mä ainakin teen, kun on tullu niin monta kertaa ostettua sellasta mikä ei itelle olekaan sopinut :D

    VastaaPoista