tiistai 22. lokakuuta 2013

Lokakuun ilmaset tämpöönit

Tänään postiluukusta tipahtiki isompi kirje. Mä jo ajattelin et mitä mä oon muka tilannu ja jouduin parikin kertaa kattoon kirjettä et onko se muka oikeesti tullu mulle. Mulle siis hyvin harvoin tulee mitää muuta ku mainoksia ja nekin mitä kirjeitä tulee nii ne on laskuja. Aukastuani paketin muistinkin että liityin tasan 2 kk sitten reddville.comin sivuille ja vastasin muutamaan kysymykseen jotta saisin itelleni ilmasia tamponeja. Tästä olin siis lukenut eräästä toisesta blogista ja kiinnostuin (tottakai!). Siellä ne kirjekuoressa komeili tollasen esitteen kanssa. Näissähän on siis ideana että erilaiset yritykset mainostaa näissä tamponi-pakkauksissa yritystään ja tuotteitaan. Tässä mun ensimmäisessä pakkauksessa mainostajana toimi AIG mainostaen syöpävakuutusta. Esite sisälsi tietoa vakuutuksesta, mitä sellanen tulee kustantaan ja mitä se kattaa. Olihan siellä myös ohjeet miten tutkitaan rinnat, joka ois hyvä tehdä joka kuukausi, jotta huomaa ajoissa jos jotain muutoksia tapahtuu. Musta toi oli tosi mielenkiintonen, eikä toi kuukausimaksukaan tunnu pahalta hinnalta. En ainakaan tältä istumalta lähe ostaan vakuutusta, mutta pitänee ottaa asiasta vielä enemmän selvää. Jos haluat lukea lisää miten voit saada itsekin ilmaiset tamponit, mene osoitteeseen www.reddville.fi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti