keskiviikko 6. marraskuuta 2013

Blingii ja kosmetiikkaa

Olin maanantaina etsiskelemässä paria juttua kaupungilla. Ensinnäkin olin katsellut aikaisemmin Clas Ohlsonilla jouluhärpäkkeitä ja kiinnittänyt huomioni näihin...
 
 
Eräässä toisessa blogissa näin tälläiset samankaltaiset ja ihastuin <3 Sit varmaan sattumalta seuraavana päivänä menin Ohlsonille hakemaan uusia lamppuja palaneiden tilalle ja näin noi, hypistelin, mutta jätin kuitenkin ostamatta. Nyt kävin sitten hakemassa itellenikin :D Ajattelin ihan ekaks noi sisustukseen, mutta noihan on tarkotettu alunperin ilmeisesti joulukoristeeksi kuuseen, mutta kyllä ne sinnekin varmaan joskus päätyy :) Noi on siis ihan yltä päältä glitterin peitossa, mikä iskee kyllä tälläseen harakkaan.
 
Lisäksi lähdin hakemaan itelleni Seppälästä irtoripsiä, koska I love me messuilta ostamani tupsut ei jotenkin näytä yhtään kivalta mulla ja haluisin sellaset ripset sitten sinne häihin, jotka joulukuussa tosiaan ovat, joissa ne ripset on tosi tuuheet ja näyttääki sellasilta feikeiltä :D Tulee mieleen Jersey Shoren muikit...
 
 
Tälläset lähti sitten mukaan :) Kun laitoin noi, niin olin ihan järkyttyny kuinka tietonen olin niistä ripsistä jatkuvasti ja noi peitti osan mun näkökentästäkin. Lopulta noi alko ahdistaa niin paljon että päätin hakevani toisenlaiset vähän hillitymmät. Kyllä noitakin varmaan tulee käytettyä, mutta ei niissä juhlissa mihin ne ostettiin :D
 
Lähin sitte tiistaina vielä illalla käymään tossa Tullintorilla ajatuksena et meen siitä Seppälästä ne hakemaan. Ajattelin kuitenki et jos kipasisin kattomas Tokmannilla mitä siellä on, et oisko halvempia tai kivempia. Eksyin matkallani sitte Korukoruun. Onko tuttu? Me joskus vuonna banaani ja nakki kun mun mielestä korukorulla ei ollu mitään muuta ku nettikauppa tilattiin sieltä kaverin kans pari feikki palaa nominationiin. Siks olin yllättyny ku kuulin et korukoru avaa tullintorille liikkeensä. Menin tosiaan siellä käymään ja löysin vaikka mitä!
 
 
Ekaks äkkäsin ton siveltimen, koska tollasta sivellintä oon ettiny tosi kauan. Ja sillä oli hintaa vaan 2€! Seuraavaks löysin noi ripset ja niilläkin oli hintaa vaan 1,50€. Siinä kattelin vielä laukkuja ja hiusjuttuja ja aloin selaan uudestaan niitä meikkejä. Haussa mulla oli luomiväripaletti, kylläkin Rimmeliltä, koska niillä on mun mielestä tosi hyvänlaatusia luomivärejä ja halusin jotain hieman ei niin glitteristä, mutta sit kun näin ton minipaletin niin pakko sekin sit oli ostaa... Silläkin hintaa oli siis 5,50€. Koitin kysyä myyjältä onko tosta testeriä et sais hiukan kokeilla millasta laatua tollanen on ja koska ei ollu niin koitin kuulustella myyjää tosta laadusta ja hän vaan tokas että ei oo ite käyttäny mut ihan normaaleja on (ja jotenki sellanen katse et mitähän mä ny oikee kyselen). Miten voi sanoa mistään tuotteesta noin et mitä ei ole kokeillu et ihan normaalia laatua? Öööh... kyllä siinä laadussa on eroa, mutta koska ei ollu hinnalla pilattu paletti nii otin riskin.
 
Lisäks tossa kuvassa on toi Wet'n'wildin H20 eyeliner, koska oon kuullu et se kyllä pysyy ku häkä ja sitä ei meinaa edes saada pois millään :D Kokeilin sitä maanantaina kämmenselkään ja pysy vaikka pesin käsiä tuhat kertaa ja hinkkasin sitä viivaa ku hullu saippualla ja vedenkestävän silmämeikinpuhdistusaineella. Kunnolla en oo sitä vielä päässy kokeileen, mutta tänään sivelen sen nassuuni kun lähen TAAS kaupungille.Kylläkin muiden asioita hoiteleen!
 
 
 
Tossa vielä "parempaa" kuvaa ripsistä (taidan hakee vielä muutamat lisää :P) ja tosta siveltimestä kun se ei tosta pakkauksesta kunnolla näkyny. Toi sivellin sopii siis hyvin banaanivarjostuksiin ja vaikka nenän varjostamiseen kapeemmaksi :)
 

Mitäs tykkäätte ostoksista? :)

 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti