lauantai 2. marraskuuta 2013

Lyhytpinnasen pitkä torkkupeitto-projekti

Ite arvostan aika paljon itse tehtyjä juttuja. Pyrin aina tekeen itse kaikki onnittelu-kortit, koska musta korttien itse tekeminen on hauskaa, ne ei ole niin massa-tuotantoa kuin kaupasta ostetut ja ainakin itse tykkään itse tehdyistä, koska tiedän että tekijä on käyttänyt siihen aikaansa ja ajatellut tehdessään kortin saajaa :) Myöskin joka joulu pyydän joululahjaksi ihan tavallisia villasukkia, jotka siis on joku oikee ihminen tehnyt, eikä ne ole kaupasta ostetut, koska musta ne on paremmat, kestävämmät ja paksummat kuin kaupasta ostetut :D
 
Vaikka tykkään tehdä joka joulu itse jotain neulomis-juttuja jne., niin oon tosi kärsimätön eli oon just sellanen ärsyttävä "minulle kaikki heti eikä vasta myöhemmin"-tyyppi :D jos jotain saan päähäni niin en jaksa odottaa :D Tästä pääsemmekin mun parin vuoden takaseen joululahjaani mun kummitytölle. Sain päähäni tehdä hänelle joululahjaksi ensimmäisenä joulunaan torkkupeiton. Eli joo, siis kolme vuotta sitten.
 
 
Siinä se valmis torkkupeitto on (tollasen pallin päällä, ei leiju ilmassa :D).
Tein siis 110 isoäidinneliötä ja ette edes arvaa kuinka kauan tossa meni. En mäkään kyllä muista, mutta siinä oikeesti meni mulla hermo moneen otteeseen :D Mä jaksan tehdä aikani jotain juttua, mutta koska ton olin päättäny tehdä, nii tottakai se piti sit tehdä ihan loppuun asti.
Muistelisin et mun piti tehdä siitä sellanen kakspuolinen, että mun ois periaattees pitäny tehdä 220 neliötä, mutta päätin korvata sen takapuolen sillä että ostettiin vaaleenpunasta fleeceä taakse. Ja oli se ehkä parempi niin koska on ehkä hiukan lämpimämpi.
 
En tiedä arvostettiinko tota lahjaa sillon kauheesti, mut ite olin todella ylpeä tekeleestäni :) Jos mulle joku tollasen ois tehny niin oisin toivonu et ois säilytetty että oisin voinu sit säilyttää omillekin lapsille.
 
Arvostaako joku kans tälläsiä itse tehtyjä kortteja ja lahjoja? :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti