perjantai 29. marraskuuta 2013

Leffailta - Nälkäpeli

Tässä postauksessa saattaa tulla jotain asiaa mitä et ehkä halua kuulla, liittyen Nälkäpelin juoneen, mutta en mielestäni tässä tee juonipaljastuksia jos et ole kakkos osaa nähnyt. Omalla vastuulla siis luet eteenpäin :D
 
Eilen käytiin kattomassa poikaystävän kans Nälkäpeli! Oisin halunnu mennä jo viime viikolla mut tällä toisella osapuolella oli kiirusta töissä ja ei ehkä sit tehny mieli istua iltamyöhään asti leffassa kun toi kesti 2,5h. Nyt kuitenki päästiin (tai minä pääsin :D tie kuinka paljo toi toinen siit perusti) se kattomaan! Ja ei jumaleisson! Tykkäsin ihan sikana! Se on hassua miten jotkut leffat koskettaa itteä nii syvältä. Luulis että oon nähny niin monia surullisia leffoja, mutta nää kaks leffaa jotka nälkäpeliltä on tullu koskettaa jotenki eri tavalla. Sillon ku olin kattomas Nälkäpelin ekaa osaa leffassa niin siel mä omassa hiljasuudessani tirautin pari kyyneltä kun Rue kuoli. Katottiin toi eka osa poikkiksen kanssa parisen viikkoo sitten pohjaksi hänelle, kun hän ei sitä ollu nähny ja taas se sama kohta sai mut tirautteleen. Tässä kakkos osassa tirauttelin taas, parissa kohtaa. Jos joku leffa saa mut itkeen, niin se on todellakin hyvä leffa. Suosittelen todellakin meneen kattoon (riippuen tykkääkö yhtään tän kaltasista leffoista). Tekis mieli melkein lukee noi kirjat, mutta jotenki tuntuu et se on tässä vaiheessa "turhaa" ja oon kuullu että leffat on ollu aika uskollisia kirjoja kohtaan. Ja haluun mieluummin saada selville nää seuraavat tapahtumat sen leffan kautta, kun oon huomannu miten ne mua koskettaa. En haluu et se kirjan lukeminen vaimentaa sit sitä mun reaktioo kun meen kattoon seuraavan osan leffaan :D
 
 
Huh huh, tekis mieli nähdä toi leffa vaikka heti uudestaan :D
 
Mitä itse ootte tykänny leffoista? Onko ne koskettaneet samalla tavalla kuin mua, vai onko mielestänne ihan täyttä shaissee? :D

2 kommenttia: