keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Hikipylly

En keksiny muuta otsikkoo enää ku toi jumahti päähän :D oon siis vetäny millon missäki hiki pyllys etten oo ehtiny kirjotteleen postausta viikkoon :( ja eilen oli sellanen masis ettei edes viittiny. Sain meinaan ne tässä postauksessa olevat mekot käsiini maanantaina... Toi lila mekkohan mulla oli tilattuna jo aikasemmin isommassa koossa ja oli tosiaan liian iso ja nyt kun tilasin pienemmän koon, niin se oli sit taas liian napakka, että tuskin viihtyisin siinä kokonaisen päivän + veti tissit lyttyyn. Tota mustaa mekkoa taas odotin eniten ja mulla oli kovat odotukset sen suhteen ja olihan se joo kiva, mutta liian kermakakku mun makuun. Tais sekin vetää boobsit lyttyyn. Joten palautukseen... Ärsyttää vaan ku nyt oon käyny koko Tampereen läpi ja tänään kävin Ideaparkis, eikä mitään löydy! Joko ei mene päälle tai on muuten vaan ruma. Mulle on muutenki tosi vaikee löytää mekkoa, koska oon eri kokonen ylhäältä ja alhaalta. Miks mekot on tehty pienitissisille??? Joutuu ottaan yläosan takia aina normaalii isomman koon ja siltikään ei oo kiva. Tästä postauksesta varmaan huokuu tää stressi ja paniikki :D Sit viel tähän samaan syssyyn kaikki polttari- ja hääohjelma suunnittelut nii ei vois enempää olla pää rikki :D Mun viimenen mahdollisuus on Koskarin In Stock, josta ostin keväällä mun valmistujaismekkonikin. Se vaan kun en haluu sellasta mekkoo enää (siel on melko samanlaisia mekkoja helmaosasta, yläosa vaan vaihtelee- tämä siis vaan mun mielipide), haluun sellasen enemmän vartalonmyötäsen, tai siis oikeestaan a-linjasen ja mahdollisimman "pehmeetä" kangasta ja hyvin laskeutuvaa. Saa vinkata Tampereelta jotain kauppoja, jossa on juhlamekkoja alle 100€.
 
Noniin, ehkä siinä se avautuminen nyt näin tauon jälkeen :D Tarkotushan oli vaan tulla kirjottaan että tosiaan tällänen vahinko tauko on tullut ja että huomenna tulee viimesimpien ostoksien postausta :)
 
Loppuun joululahjavinkki:
 
 
Piparisutra-kirja! (En tiedä mitä maksaa ja mitä sisältä löytyy, tämä kuitenkin löytyi Suomalaisesta kirjakaupasta :))
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti