keskiviikko 20. marraskuuta 2013

Nyrkkirautaa

Tuolla paria postausta alempana etsiskelin itelleni nyrkkirauta clutchia ja kaivoin kaikki mahdolliset netin syöverit läpi kuitenkaan löytämättä mitään. Tiesin että vastaavia laukkuja jollaista etsin löytyisi helposti ja halvalla ebaystä, mutta koska laukun ostolla oli kiire, niin et sellasiin lähteny, enkä muutenkaan oo ebaystä koskaa mitää ostanu nii senkään takia. Olin jo melkein menettäny toivoni, kunnes selaillessani blogeja läpi klikkasin erään blogin mainoslinkkiä ja päädyin Hersecret:in sivuille. Siellä sit vaan laukkuihin ja tuollahan se mun etsimäni nyrkkirautalaukku oli! Ja vielä 26,95€:n hintaan! Ei minusta paha. Laitoin tietty tilausta menemään, vaikka koko viikonlopun olin kauhistellu mun kovaa rahanmenoa, koska mun mekko häihini makso 160€... No, mut toi vaan oli saatava! Lisäks tilasin heidän uutiskirjeensä, joten sain tosta laukusta vielä 10% alennuksen! Tilasin ton laukun siis sunnuntaina ja tilaus tuli mulle postiluukusta kauheel kolinal eilen. Eli hyvin nopee toimitus! Anteeks noi kökkökuvat, mutta parempii en ny saanu :D
 
 
 
Ihana salama ja sen paljastamat naarmut <3

 
Niinku näkyy nii laukku on tosi tilava. Varsinki mulle toi on aivan ihana koska kannan aina puol omaisuutta mukana. En osaa pakata ees pariks päiväks tavaraa mukaan jos oon menossa porukoille tai ihan vaan jonnekin kylään, aina kauheet kapsäkit mukana -.- Tuos laukus on vielä tollanen olkaketju mukana, mikä on ihan jees, jos sitä ny jossain joskus käyttäis olkalaukkunakin.
 
Ihastuin muutenkin noihin Hersecretin tuotteisiin, mutta koska tarkotus oli ostaa vaan toi laukku ja säästää hiukan rahaa kun on tullu hiukan tota rahaa kerran tuhlattua niin muut ostokset jää nyt sitten tulevaisuuteen (joka on toivottavasti mahd. pian :P). Ihan huippu juttu ku tuol ei tuu mitää postimaksuja niin voi jättää just toiselle kerralle muut ostokset. Ehkä sitte ku veronpalautukset tulee?
 
Huomenna lähenki sit porukoille illalla, koska perjantaina on pikkusen hommaa ennen lauantain suurta koitosta eli polttareita! :D Saatan ehkä tehdä postausta vielä huomenna tai perjantaina, mutta sitten tuleekin hiukan taas hiljasempaa kun on niin paljo hommaa ja huitelen minne millonki.
 
Oon huomannu et nää mun blogi-kirjotukset painottuu aika paljo tonne ostos-puolelle ja koska nyt sille saralle on tultava muutos ja säästettävä, niin oon miettiny millasia postauksia alkaisin tekeen. Haluaisin tuoda hiukan enemmän omaa luonnettani mukaan tänne ja kirjottaa omia mielipiteitä.
 
Mutta, mitäs tykkäätte laukusta? :)
 
Nyt mää riennän tekeen ittelleni vaihteeks banaanilättyi, nom nom.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti