keskiviikko 27. marraskuuta 2013

Joululahjatoiveita

Monessa blogissa on ollu nyt näitä joululahjatoiveita ja -vinkkejä, joten päätin tehdä oman toivelistani ;)
 
1. H&M:n ihana pitsiyöpaita <3 2. Aamutakki ois ihana, mutta joku tollasella kuosilla varustettu kylpytakki ois vielä ihanampi <3 3. Tää H&M:n sivellinsetti oli vaan niin herkullisen näkönen että oli pakko se tähän myös lisätä :P Ite tarvisin uuden siveltimen varjostuksien tekoon, mutta mieluummin ostan siveltimet itse, koska oon tosi tarkka niiden laadun kanssa :) 4. Hersecretiltä löyty tällänen ihana pitsilaukku, multa tippuu silmät päästä ku ihastelen sitä, haluun ton! 5. Hersecretillä oon kuolannu myös tollasia pitsilegginssejä ja tottakai tuolla ois vaikka mitä muita ihania legginssejä nii pitsi iskee muhun kyl ihan täysillä! Oikeestaan haluisin joululahjaksi lahjakortin tonne Hersecretille :P *kuolaa* 6. Tablettia oon jo hetken kans halunnu, mutta koska ei vaan ole varaa ostaa tablettia, eikä kukaan sellasta mulle todellakaan osta, niin tää on vaan pelkkä haave :) ehkä sit jossai vaihees... 7. Tätä varmaan kaikki ihmettelee :D Siis ilmaisin tossa joku kuukaus sitten äitelle että oon niin harmissani kun mulla ei ole höyrykattilaa koska äite tekee aika usein höyrytettyjä porkkanoita ja ne on sellasta herkkua että <3 Ja kerroin myös kuinka kade olin veljen avokille kun hän sai meidän porukoilta joululahjaksi höyrykattilan, eli olen tollasta itseltäniki salassa halunnu jo yli vuoden :D Äite sitten sanoi, että kunhan jaksan odottaa jouluun, niin eiköhän pukki mulle sellasen kattilan tuo ;) eli ainakin yhden lahjan tien minkä saan :D
 
Millasia joululahjatoiveita teillä on? ;)

2 kommenttia:

  1. Mulla on kans toivelistalla tabletti, mut voi olla että pelkäksi toiveeksi jää :D sun listalta voisin ottaa kaikki itselleni jos olisi mahdollista ;)

    http://jeanettehansen.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! Oli ehkä huono idea tehdä tällänen postaus, kun nyt himottaa kauheesti saada kaikki noi, vaik tietää ettei niit todellakaan saa :D

      Poista